Een zeer geslaagd vrijwilligersfeest bij vv Terborg

20 oktober 2019 20:00

Na een jaar afwezigheid stond gister het vrijwilligersfeest weer op de agenda bij vv Terborg.
Het was een geslaagde avond waarbij ook het bestuur van Terborg in het zonnetje werd gezet door de organisatie van de avond.

Via deze weg willen we het bestuur van vv Terborg nogmaals ontzettend bedanken voor hun inzet. Jullie zijn vele uren bezig om de vereniging draaiende te houden en dit wordt ontzettend gewaardeerd!

DJ Thom maakte er gister echt een feestje van en de verloting met 2 geweldige prijzen werd gewonnen door Wilma Thuis en Chareld ter Horst.

We willen iedereen die heeft geholpen met de organisatie van de avond bedanken. Op naar het volgende vrijwilligersfeest!

Lees meer over:
vrijwilligers