Gezocht: Leider en of grensrechter

24 oktober 2019 20:15

Voor de JO17-2 zijn wij met spoed op zoek naar iemand de trainer wil helpen tijdens de wedstrijd op zaterdag.

U heeft vast vroeger zelf ook gesport als kind. Stel u eens voor hoe het geweest zou zijn, als er destijds bij uw wedstrijden of trainingen geen begeleiding was geweest!
Toen waren er vast ook enthousiaste volwassenen die voor u zorgden. De jeugd van nu mag verwachten dat het stokje nu door de jongeren van toen wordt overgenomen.

Wij streven naar een goede bezetting voor elk team. Met één leider/trainer redt je het niet in deze tijd. Als je de begeleiding met meerdere doet maakt dit het ook minder zwaar!
Daarom een dringend beroep om u te melden. De vereniging zijn we met zijn allen!

Enige kennis van voetbal is misschien handig, maar niet noodzakelijk. Als leider gaat het vooral om de dingen erom heen...zorgen dat er ranja is in de pauze, ontvangen van de tegenstander, het regelen van vervoer bij uitwedstrijden.  Voor een grensrechter komt er natuurlijk wat meer voetbalkennis bij kijken maar ook hier geldt: Het is geen Champions league

En laten we niet vergeten...voetbal is een sport voor jongens en meisjes. De begeleiding mag daar ook een afspiegeling van zijn!

Dus heb je zaterdag een paar uur over? Meldt je dan aan door een mailtje te sturen naar [email protected] of spreek gewoon iemand aan langs de lijn.

Lees meer over:
gezocht