Mededeling van het bestuur

25 april 2020 19:45

vanwege het besluit van het kabinet om kinderen en jongeren meer ruimte voor sport te geven.

Beste leden van s.c. Silvolde en v.v. Terborg,

We zijn verheugd met de recente aankondigingen van de overheid om spoedig weer te kunnen starten met het aanbieden van voetbal op onze accommodaties. We hadden niet meer gerekend op voetbal op onze verenigingen nog deze voetbaljaargang. Een fijn bericht dus!

Wij hebben inmiddels richtlijnen ontvangen van de gemeente, met de gestelde voorwaarden waaraan we dienen te voldoen als we verantwoord van start willen en kunnen. We mogen alleen starten met de jeugd, voor senioren geldt nog steeds een verbod.

We zullen met de jeugdafdeling in overleg gaan over de wijze waarop we een en ander zo goed en zo veilig mogelijk kunnen organiseren op een zo kort mogelijke termijn. We richten ons op een verantwoorde start met ingang van woensdag 6 mei en zullen dan zaken als routing, organisatie, trainingsmomenten, trainingsvormen et cetera voorbereiden met alle betrokkenen. Als de situatie het toelaat (lees: als de velden zo lang open kunnen blijven), richten we ons op door trainen tot eind juni.

We komen spoedig bij je terug met meer informatie en gaan nu aan de slag met de voorbereidingen om veilig te kunnen starten vanaf 6 mei.

Je hoort snel van ons!

Namens de besturen van s.c. Silvolde en v.v. Terborg,