Besturen, geen gemakkelijke taak

29 april 2020 18:45

Normaal gesproken is besturen al niet gemakkelijk, in het Corona tijdperk wordt alles nog een stuk ingewikkelder.

Als bestuurlid ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het verenigingsleven, het hele jaar door. Er belt een speler die niet tevreden is, er moeten sponsoren benaderd worden, het 1e elftal wilt nieuwe shirts en moet de contributie nou wel of niet verhoogd worden? Allemaal uitdagingen.

Maar nu zijn die uitdagingen nog een heel stuk groter. Het Corona virus heeft de vereniging namelijk overgenomen.

Grote uitdagingen staan voor de deur en er moet van alles geregeld worden. Dit komt allemaal neer op de schouders van de bestuurders die het samen met andere vrijwilligers voor elkaar moeten zien te krijgen de vereniging draaiende te houden, een zware maar dankbare taak.

Ik als enthousiaste vrijwilligers zie dat het bestuur ontzettend druk bezig is met het organiseren van alles wat nu komt kijken bij de crisis. Deze vrijwilligers stoppen vele uren in het overeind houden van de vereniging en zorgen er voor dat onze leden binnenkort (sommige op 1,5 meter afstand) kunnen doen wat ze geweldig vinden, voetballen.

Respect voor jullie inzet en snelle handelen, hopelijk blijven jullie nog lang onze vereniging besturen!

Een enthousiaste vrijwilliger...

VVT_100_jaar.jpg