Club van 50

25 september 2015 11:45

De sponsorcommissie start dit jaar weer met de ‘Club van 50’! Vanaf vandaag is het weer mogelijk om lid te worden van de Club van 50! Hieronder meer informatie over de Club van 50.

Wat is de club van 50?

De Club van 50 is een initiatief van de sponsorcommissie van v.v. Terborg met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en de club financieel een extra steuntje in de rug te geven. De club van 50 bestaat uit een groep mensen/deelnemers die v.v. Terborg een warm hart toedragen. Doormiddel van een jaarlijkse bijdrage van € 50,- helpen de deelnemers de club aan extra inkomsten voor de jeugd van v.v. Terborg.

Naast het financieel ondersteunen van v.v. Terborg zijn er ook voordelen voor de leden van de Club van 50. Zo wordt er jaarlijks exclusief voor leden van de Club van 50 een activiteit georganiseerd, een barbecue, zijn de leden balsponsor bij een thuiswedstrijd van het eerste elftal en krijgen de leden een persoonlijke vermelding op de website. De activiteit en barbecue vallen samen op één dag.

Dit jaar is de ‘Club van 50 Dag’ op zaterdag 23 april. Op zondag 24 april is de Club van 50 dan balsponsor bij de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen DEO.

Hoe kun je lid worden van de club van 50?

Je kunt lid worden van de Club van 50 door het aanmeldingsformulier in te vullen.  Ook zijn er mogelijkheden tot inschrijven tijdens de jaarlijkse Algemene ledenvergadering en tijdens de nieuwjaarsreceptie. Voor vragen over de Club van 50 kun je altijd contact opnemen met Cas Bekken of andere leden uit de sponsorcommissie.

Betaling kan door een machtiging of door zelf het bedrag van € 50 over te maken.