Week van de scheidsrechter

12 september 2020 21:45

Beste voetbalfanaten,

Maandag 14 september is het de dag van de scheidsrechter. Een dag om extra aandacht te geven aan onze verenigingsscheidsrechters.

Zonder scheidsrechter kunnen er geen wedstrijden gespeeld worden en dus zijn we erg blij met de mensen die ons helpen met het fluiten van wedstrijden. Hoewel het zeker geen makkelijke taak is en je zeker niet altijd positief benaderd wordt zijn we blij dat onze scheidsrechters telkens weer voor de clubs klaarstaan. Heel erg bedankt voor jullie inzet!
Deze week en komende week is er voor alle scheidsrechters een extraatje in de rust om ze extra te bedanken.

Er is helaas nog steeds een tekort aan scheidsrechters. We zoeken nog scheidsrechters voor verschillende niveaus. Ben of ken jij iemand die bereid is wedstrijden te fluiten? Meld je dan bij Stan Peters: 06-10321300

week_van_de_scheidsrechter_2020.jpg