Een mooi begin voor de JO13-1!

25 april 2021 10:30

Na een aantal weken Toptrainingen is het dan eindelijk zover, de indeling is gepubliceerd op de websites van Terborg & Silvolde. We hebben een duidelijke missie met de nieuwe JO13-1, namelijk: klaarstomen voor volgend seizoen.

Met 14 spelers en 4 stafleden hebben we ontzettend veel zin om te beginnen! Eigenlijk hebben we natuurlijk vooral zin in het spelen van wedstrijden, dat waar je het allemaal voor doet. Het is nog even afwachten of de KNVB Regio Cup wel gespeeld mag worden. Anders kijken we uit naar het nieuwe seizoen dat in september van start zal gaan.

Stilzitten doen we zeker niet, we hebben getraind en zijn vooral bezig met kennismaken en teambuilding. We spelen binnenkort oefenwedstrijden tegen de JO13-2 en de JO15-3, ook hebben we al een leuk teamuitje gepland.

Ons team heeft eigenlijk alles in huis om er een fantastisch jaar van te maken. We hebben alleen maar spelers die gemotiveerd zijn. We hebben individuele klasse dat ingezet kan worden in teambelang, we hebben een goede keeper, sterke verdedigers, creatieve middenvelders & razendsnelle aanvallers. We hebben winnaars, goede en slechte verliezers (we zien hier een aandachtspuntje) en we hebben spelers met lef, heel veel lef.

We hebben echt alles in huis om ervoor te zorgen dat aankomend seizoen slaagt. Hopelijk een ‘’normaal’’ seizoen waarbij ook de vaders, moeders, opa’s, oma’s en andere supporters fanatiek en positief langs de lijn staan, tot dan!