Kraaijenbrink en Schepers verlengen contract

24 juni 2021 19:30

Peter Jaspers

Alle amateurverenigingen in Nederland kondigen, de nieuw aangestelde hoofdtrainer of het verlengen van zijn contract groots aan via de diverse mediakanalen. Bij vv Terborg doen wij dit net even iets anders.

Bij onze vereniging hebben wij de visie, dat wanneer je recreatief of prestatief voetbalt, elk team of lid van de vereniging even belangrijk is, want… Samen zijn wij de vereniging!

Tuurlijk zijn wij heel blij, dat onze hoofdtrainer Vincent Selhorst zijn contract tot en met seizoen 22/23 heeft verlengd en dat de complete staf ook aanblijft.

Maar net zo blij zijn wij met een Patrick Kraaijenbrink, Peter Schepers, Roel Liebrand, Ron Thuis, Mike Meeusen, Bianca Hoegen, Walter Liebrand, Ceriel Frensen en vele anderen die hun steentje bij willen dragen!

Waar we ook heel blij mee zijn is dat wij Casper Koenders hebben aangesteld als trainer van de dames 1 voor het samenwerkend team vv Terborg/sp. Silvolde /VVG’25

Als seniorencommissie merken wij dat er wat moois aan het groeien is!
Ik denk dat wij voor nu, met zijn allen trots mogen zijn waar we staan!

Op naar een fantastisch seizoen.

Namens de seniorencommissie,

Peter Jaspers