Pupillentoernooi

25 februari 2023 18:45

Na een onderbreking van enkele seizoenen door de welbekende perikelen, organiseert Sportclub Silvolde/Terborg dit jaar weer haar jaarlijkse pupillentoernooi.

Dit jaar is een bijzonder jaar, omdat wij het 50-jarige jubileum van het toernooi willen vieren. Hier gaan wij natuurlijk veel extra aandacht aan schenken, maar uiteraard blijft het voetbal en het spelplezier het belangrijkste voor deze dag. Graag willen wij je club uitnodigen om met één of meerdere teams deel te nemen aan dit mooie evenement aan het eind van het seizoen.

Dit jaar zal het toernooi worden gehouden op zaterdag 3 juni 2023.

De JO11 en JO9 nemen het ochtendprogramma voor hun rekening, de JO13, JO8 en JO7 teams zullen in de middag actief zijn. Bij het indelen van de poules wordt rekening gehouden met de klasse waarin men actief is in de reguliere competitie.

De voorlopige toernooi opzet is:
JO13 – 20 teams
JO11 – 25 teams
JO9 – 25 teams
JO8 – 15 teams
JO7 – 25 teams

Meiden-teams zijn natuurlijk ook van harte welkom. Vermeld dit bij de aanmelding en wij houden hier rekening mee.

Deelname is geheel gratis en voor iedere deelnemer is er na het toernooi een attentie.

Bijgevoegd vind je het aanmeldformulier. Je kunt dit document retour mailen naar: [email protected]. Graag ontvangen we je aanmelding voor 01 maart 2023.

Wij zouden het bijzonder op prijs stellen je vereniging als deelnemer aan ons toernooi te mogen verwelkomen. Wij zien je hopelijk positieve reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke sportgroeten,

De toernooicommissie van het 50ste Voetbalreizen.com Pupillentoernooi,