Teamproces

7103AV
WINTERSWIJK
tel. 0543-515580

Terborg/Silvolde JO13-1 begon dit seizoen in de 2e klasse. Ongeslagen ging het door naar de eerste klasse. Al snel kwamen we erachter dat de 2 e klasse absoluut te laag gegrepen was en ook de 1e klasse was niet ons niveau.

Na het ongeslagen kampioenschap in die 1e klasse mogen we het na de winterstop gaan
proberen in de Hoofdklasse. Waar het hele seizoen de goede wedstrijden afgewisseld
worden met minderen bleef ons team ongeslagen. De goede en mindere wedstrijden
afwisselen hoort bij jeugdvoetbal.

Na geweldige wedstrijden tegen bijvoorbeeld UNO, Bon Boys en eerder in het seizoen
Concordia en Pax is het niet altijd makkelijk om stabiel te zijn. Winnen en verliezen, het hoor bij het teamproces. Vandaag stond het thema verliezen centraal.

Vandaag was het duidelijk. Winterswijk, waar wij in de voorbereiding al eens tegen gespeeld hadden, was feller, fanatieker en liet vandaag meer zien dat het wilde winnen. Daarbij kwam de dodelijke effectiviteit van de ploeg uit Winterswijk bovenop. 3 kansen werden omgezet in 2 doelpunten. Onze kansen werden vandaag helemaal niet afgemaakt, waar de bank en de supporters meerdere malen al bijna aan het juichen waren was het telkens niet raak.

Gelukkig weten we na 25 ongeslagen wedstrijden weer wat verliezen is, en eerlijk is eerlijk: dat is echt niets, maar je leert er wel van! Een duidelijke wake-up call voor de JO13-1.

We zijn trots op alle gewonnen wedstrijden en de strijdlust en passie die we absoluut
hebben. Dit gaan we volgende week weer laten zien. Dan spelen we thuis tegen UNO’21
JO13-1.

We gaan samen vol voor de 3 punten en hopen ook dan weer op de steun van alle ouders en andere supporters. Hoofd omhoog, leren van fouten en door naar de volgende wedstrijd.

Het teamproces. Kom jij ook op zaterdag 8 april om 12.00 naar sportpark de Paasberg, je ziet ons dan weer vlammen!