Varsseveld JO12-1 vs JO12-1

7051HL
VARSSEVELD
tel. 0315-241036

1 e , 2 e en 4 e kwart: deze kwarten waren niet bijster goed van onze mannen. Met Bas als uitblinker werd voorkomen dat Varsseveld in de wedstrijd geholpen kon worden. Had
Varsseveld de opgelegde kansen benut, dan had onze wedstrijd wel eens anders kunnen lopen. Met ballen op de paal, net naast, net over en prachtige reddingen van de keeper van Varsseveld wilde de bal er ook niet echt in vallen. In deze drie kwarten werd er slechts een keer gescoord. Een bal van Bas werd door Noah goed opgevangen. Hij kreeg ontzettend veel ruimte en benutte de ruimte goed. Noah kon zo doorlopen richting de goal en in het tweede kwart de stand op 0-1 brengen met een hard schot op het doel.
Het derde kwart had een ander wedstrijdbeeld. In dit kwart gaven onze mannen voetballes.

Gelijk bij aanvang waren de spelers scherp en knalde Noah verwoestend hard op de paal. Bij een tweede aanval kreeg Ward de bal van Dex. Ward kon de bal nog even voor zijn goede voet leggen om zo de 0-2 binnen te schieten.
Niet veel later kwamen Noah en Dex samen op vanaf het middenveld. Noah gaf de bal mooi voor op Dex, waaruit Dex de 0-3 mooi binnen kon schieten. Niet lang daarna had Ward de 0-4 al bijna geteld, maar belandde de bal net naast het doel. Lang hoefden we echter niet te wachten op dit doelpunt. Bij een aanval kon Lode door stevig te staan de bal afspelen op Noah. Lode liep hard in op de goal en kreeg de bal mooi hoog voor op het voorhoofd, waarop hij kon binnenknikken.

Even liet Varsseveld zich zien met enkele spelers richting onze goal. Rik liet wederom zien
waarom hij dé centrale verdediger is van dit team, met een ontzettend sterke verdedigende actie haalde hij de angel uit de aanval. Kort daarop zagen we terug waar trainers Thijn en Willem hard op hadden geoefend. Lode legde af op Noah en kreeg een prachtige steekbal weer terug om daar vervolgens weer uit te scoren.
Bas was ook dit kwart nog belangrijk door zich op een prachtige voorzet van Varsseveld te storten. Het slotoffensief kwam van Noah met een aanval over rechts, hij creëerde zijn eigen kans en schoot hard vanaf rechts binnen.
Met onze 0-6 en winst van Groessen op Lochem zou het volgende week tegen Lochem zo
maar net kunnen dat we de eerste fase winnend afsluiten.