UITNODIGING PUPILLENKAMP

6 maart 2016 11:30

Op 3, 4 en 5 juni 2016 wordt weer het jaarlijkse Pupillenkamp gehouden. Het kamp
heeft dit jaar als thema: HALLOWEEN

F-, E- en D -pupillen

Voor de pupillen start het kamp op vrijdag om 19.00 uur, niet eerder komen i.v.m. de voorbereidingen.

De kosten bedragen € 18,50 te voldoen bij aanvang van het kamp.

SSL, F-Menze, en de kleuters. Voor deze groepen start het kamp op zaterdag om 11.00 uur en om 18.00 uur moeten ze weer opgehaald worden. Op zondag zijn de kinderen om 08.00 uur weer welkom voor het ontbijt, zoals u ziet blijft deze groep niet slapen. De kosten bedragen € 13,50 te voldoen bij aanvang van het kamp.

Afsluiting kamp

Op zondagmiddag 13.00 uur bent u als ouder/verzorger of andere belangstellenden van harte welkom op het kamp. Allereerst zal er dan een voetbalwedstrijd gespeeld worden van de D- pupillen tegen de begeleiding. De D- pupillen die dit jaar voor het laatst deelnemen aan het kamp zullen op deze manier afscheid nemen van het kamp. Vervolgens vinden de prijsuitreikingen (Penaltybokalen en de Menze -Cup) plaats en krijgen de kinderen een attentie. Het kamp is om 14.00 uur afgelopen.

Bij slecht weer wordt het kamp afgelast. Dit staat dan vermeld op onze site: www.vvterborg.nl

Je kunt je opgeven door dit formulier voor zaterdag 26 maart in te leveren in de inleverbox in de kantine! De kantine is op zaterdag & zondag geopend.

Let op: Deelname aan het Pupillenkamp is op eigen risico. Bij schade of vermissing van uw eigendommen is de vereniging niet aansprakelijk.

Aanmeldingsformulier