OOK CLUB VAN 50 IN TEKEN VAN SAAMHORIGHEID

15 april 2016 18:30

Vanaf zaterdag 15 april kun je heerlijk zittend in de zon naar de jeugd van v.v. Terborg kijken. De Club van 50 realiseert bankjes langs veld 2.

De sponsorcommissie heeft dit jaar gekozen om meer aan de saamhorigheid en de betrokkenheid te gaan doen. Voorbeelden hiervan zijn de twee sponsordagen bij thuiswedstrijden van het eerste elftal en het nieuwjaarstoernooi waar dit jaar iedere vrijwilliger van v.v. Terborg aan mee kon doen. Naast deze activiteiten staat nu ook de Club van 50 in het teken van de saamhorigheid. Zo worden de extra inkomsten uit de Cv50 o.a. gebruikt om bankjes te plaatsen langs veld 2. Op veld 2 worden namelijk de meeste jeugdwedstrijden gespeeld. Zo kunnen ouders en vooral grootouders zittend naar de jeugd kijken. Deze bankjes zijn vrijdag 15 april geplaatst door de ‘Vrijdagmorgen-groep’ van v.v. Terborg. Vanaf zaterdag 16 april kun je dus al gebruik maken van de bankjes langs veld 2.

Namens de Sponsorcommissie en de Cv50 leden bedanken we de Vrijdagmorgen-groep voor het plaatsen van de Club van 50 bankjes!