De Grote Clubactie 2016

29 september 2016 22:30

Hallo allemaal!!

Aanstaande zaterdag gaat de grote clubactie weer van start. Ook wij doen dit jaar weer mee met de verkoop van deze loten.

Voor elk team ligt er aankomende zaterdag in het wedstrijdsecretariaat een pakket klaar met boekjes/verkooplijsten voor elk kind uit jullie team.
Dit jaar zal het geld namelijk besteed gaan worden aan een prijzenkast en kindvriendelijk trainingsmateriaal.
Voor de actieve lotenverkopers onder ons hebben we net als vorig jaar een leuke actie! Bij elke 15 loten die je verkoopt, krijg je een bioscoopbon ter waarde van €10,-. Daarnaast zullen ook de beste 3 lotenverkopers van de club weer in het zonnetje gezet worden!!
Dus zet jullie allemaal in en steun de club!!!