Beste lotenverkopers Grote Clubactie gehuldigd!

9 januari 2017 19:00

Tijdens de jaarlijkse, oergezellige nieuwjaarsreceptie werden er gisteren weer een aantal mensen in het zonnetje gezet.

Zo ook de beste lotenverkopers van de Grote Clubactie van 2016. Anders dan de afgelopen jaren is er dit jaar geen top 3, maar een top 5 van beste lotenverkopers gehuldigd!
Dit vijftal verkocht samen maar liefst 175 loten van de 658 loten die er in totaal verkocht zijn. Wat zorgde voor een prachtige opbrengst van €1.543,77. Voor de ramen in de kantine zijn er schappen gerealiseerd voor de gewonnen prijzen en er wordt op dit moment gekeken naar de aanschaf voor kindvriendelijk trainingsmateriaal.
Plaats 3: Romano Stinissen
Romano was pas net lid van de voetbal toen hij het lotenboekje voor de Grote Clubactie al in zijn handen kreeg. Hij ging op pad en verkocht maar liefst 23 loten, genoeg voor een derde plaats in de strijd om beste lotenverkoper van v.v. Terborg te worden.
Plaats 2: Tom Wisselink en Ryan Wijnands
Tom was net als Romano pas net lid van de vereniging toen de verkoopactie van de Grote Clubactie begon. Hij liet zijn moeder een berichtje op de familie-app zetten om zo alvast wat loten te verkopen. Daarna trok hij de buurt rond om nog meer loten te verkopen. In totaal werden dit er maar liefst 31!
Ryan heeft het erg slim aangepakt. Op een verjaardag heeft hij zijn lotenboekje erbij gepakt en is familie, vrienden en buren gaan vragen om loten te kopen. Met het mooie resultaat dat ook hij 31 loten verkocht en daardoor op een mooie 2de plaats is geëindigd.
Plaats 1: Helena Hagemeijer en Jayden van Weelden
Helena was vorig jaar al derde geworden met de verkoop van 27 loten. Dit jaar had ze een doel en dat was de eerste plek behalen. Dankzij een erg gulle koper die maar liefst 20 loten kocht is dit gelukt, al moet ze dit jaar de titel wel delen met Jayden, omdat zij allebei 45 loten verkochten!
Jayden isde verkoopactie met Milan Hoegen begonnen. Het doel was om samen naar de bioscoop te kunnen en dat is hen gelukt. Maar Jayden wilde meer! Hij wilde de beste lotenverkoper van v.v. Terborg worden. Dit zorgde ervoor dat Jayden de grenzen van Terborg verliet en de loten ook in Ulft, Silvolde, Etten, Duiven, Arnhem en zelfs in Driebergen-Rijsenburg verkocht!

Verschillende verhalen over hoe deze 5 jeugdspelers tot de verkoop van hun loten zijn gekomen. We willen hen daar hartelijk voor bedanken en hopen er op dat zij ook volgend jaar weer veel loten zullen verkopen en hun titel zullen verdedigen.
Daarnaast willen we natuurlijk ook al onze andere jeugdleden bedanken voor het verkopen van de loten en hopen we er op dat onze actie volgend jaar weer een groot succes kan worden!!