Nieuwe voorzitter VV Terborg

29 september 2017 19:30

Onze nieuwe voorzitter, Roelof van Minnen stelt zich voor

Tijdens de Algemene ledenvergadering ben ik verkozen tot de nieuwe voorzitter van

VV Terborg. Ik bedank iedereen alvast voor het in mij gestelde vertrouwen.

Graag wil ik me hierbij even voorstellen:

Mijn naam is Roelof van Minnen, 64 jaar en ik woon in Terborg. In het jaar 1978 ben ik in Terborg komen wonen, eerst aan de Pieter Christiaanstraat daarna ben ik verhuisd naar de Nassauhof 57.

Ik ben de troste vader van drie kinderen, Jitske, Sarieke en Jelle. Ik was getrouwd met Riky Geerts. In mijn jeugd heb ik diverse sporten beoefend, zoals wedstrijdzwemmen, een aantal jaren als waterpoloër en 10 jaar in de top van Nederland als danser. Tijdens mijn dienstplicht en later als beroeps heb ik mij toegelegd op de wielersport en volleybal ( bij Orion). Toen mijn kinderen oud genoeg waren en ook gingen sporten, ben ik besmet geraakt met de honk- en softbal. Hiervoor heb ik mijn trainersdiploma behaald en ben ik diverse jaren trainer geweest. Tevens zat ik in het bestuur van de afdeling softbal tot aan opheffing van de verenging.

Inmiddels heb ik een eigen bedrijf waardoor ik de vrije tijd, die ik heb, zelf kan invullen. Vandaar dat ik mijn afgelopen zomer beschikbaar gesteld heb voor de functie van voorzitter van de voetbalvereniging Terborg. Ook vervul ik nog een bestuursfunctie bij de woon- en adviescommissie Oude Ijsselstreek. Ik heb daar de opleiding politiek openbaar bestuur gevold. Ik ben zeer geïnteresseerd in de lokale politiek, deze volg in inmiddels vier jaar op de voet.

Heb je vragen of opmerkingen stel ze gerust, ik hoop vooral samen met jullie me in te zetten voor onze prachtige vereniging.

Fijne groet,Nieuwe voorzitter

Roelof