De week van de scheidsrechter bij vv Terborg

9 oktober 2017 13:00

De week van de scheidsrechter bij vv Terborg

Het is deze week de week van de scheidsrechter en dat is voor ons een mooie gelegenheid om onze clubscheidsrechters nog eens te laten weten hoe belangrijk ze voor onze mooie vereniging zijn.

Elke week staan ze weer voor ons klaar, de scheidsrechters. Geen enkele voetbalvereniging kan zonder. Zonder scheidsrechter, geen wedstrijd. Het is natuurlijk niet altijd makkelijk om een wedstrijd in goede banen te leiden. Van ouders, trainers, leiders tot supporters, er is altijd wel iemand die het beter denkt te weten dan de scheidsrechter.

Wij bij vv Terborg hebben heel veel respect voor misschien wel de belangrijkste persoon op het veld. Wij willen al onze scheidsrechters nog eens ontzettend bedanken voor de inzet die jullie de afgelopen jaren getoond hebben voor onze verenging. BEDANKT TOPPERS!