Jetske Bieleveldt nieuwe coördinator meisjes

13 juli 2018 22:15

Trots maken wij kenbaar dat wij Jetske Bieleveldt bereidt hebben gevonden de taak coördinator meisjes op zich te nemen.

Even voorstellen

Jetske is in 2009 gestart bij Sportclub Silvolde in het toenmalige meidenteam. Tussen 2013 en 2015 was Jetske actief voor v.v. Gendringen. Door een knieblessure keerde Jetske in 2015 terug bij Sportclub Silvolde.

Hier is Jetske direct het meidenvoetbal gaan promoten door een viendinnendag te organiseren en trainster te worden bij Sportclub Silvolde. Dit resulteerde in een JO-8 meidenteam.  (het huidige MO-11 team van Terborg/Silvolde) door haar studie Pedagogiek in Nijmegen is trainen lastig geworden maar ze wil zich graag blijven inzetten voor jeugd van Silvolde en Terborg.

Doelstelling van Jetske is om het meisjesvoetbal beter te facilitairen in Silvolde en Terborg. De samenwerking biedt meiden uit zowel Silvolde als Terborg een mooie kans om samen te spelen hiermee wil Jetske het meidenvoetbal in onze regio beter op de kaart te zetten.

Vriendinnendag

Ook altijd al een keer in een leuk meidenteam willen spelen? Dat kan nu, de combinatie Terborg/Silvolde is op zoek na zo veel mogelijk meisjes die graag bij ons willen komen voetballen.

Op 25 augustus organiseren wij dan ook een vriendinnendag, op deze dag kun je vrijblijvend kennismaken met het voetbal. tijdstip en programma zullen wij binnenkort communiceren via de site van zowel Terborg als Silvolde.

Wij wensen Jetske heel veel succes maar vooral plezier met deze mooie functie bij onze gezamenlijke jeugd.