Peter Jaspers is onze nieuwe jeugdcoördinator/voorzitter

31 augustus 2018 17:15

Even voorstellen...

Ik ben de vader van Viggo en Tristan beide spelend bij de jeugd van Terborg en gehuwd met Adinda Hunter.

Sinds een jaar of 12 zijn wij woonachtig in het prachtige Terborg.
Zelf ben ik sinds 4 jaar betrokken bij de jeugd van vv Terborg,in 1e instantie als vader/toeschouwer, daarna als trainer/leider.
De tijd tot nu met de kinderen bij vv Terborg hebben wij als zeer leuk ervaren, starten bij Wilma (volgens mij uniek in de achterhoek) en de zaterdag ochtenden op de velden vond ik fantastisch! Viggo heeft afgelopen jaar meegedaan aan het pupillenkamp en heeft dit ook geweldig gevonden! Mijn vrouw was in 1e instantie niet zo voetbal minded maar die is inmiddels ook helemaal om.

Aangezien er nu iemand gezocht werd voor de plek als jeugdcoördinator/voorzitter en ik al langer met het idee speelde om iets meer te willen gaan doen mbt de jeugd van vv Terborg hebben wij met een aantal mensen binnen vv Terborg besloten dat ik deze functie per direct op mij neem.

Wij binnen de jeugdcommissie van terborg streven naar  voetbalplezier bij onze jeugd,plezier voor leiders en trainers, een stabiele samenwerking met onze voetbalvrienden van sportclub Silvolde en meer betrokkenheid van ouders bij de  vereniging!

Deze functie binnen vv Terborg is voor mij ook een enorme uitdaging maar ik ga deze met veel vertrouwen aan!

Mijn motto is: voor elk probleem is een oplossing!
Dus ik zeg: alle neuzen dezelfde kant op en dr'an!

Met sportieve groet,

Peter Jaspers