v.v. Terborg start met 7 x 7 VOETBAL

12 juli 2019 8:15

Veel “oudere” voetballers stoppen met voetballen omdat ze niet meer iedere zaterdag of zondag actief willen/kunnen zijn. Om te voorkomen dat deze liefhebbers de schoenen definitief aan de wilgen hangen, bieden wij 35-plussers vanaf komend seizoen naast het reguliere 11 tegen 11 senioren-competitievoetval op de zaterdag/zondag ook 7 tegen 7 voetbal aan.

Hierbij wordt in een na- en voorjaarsreeks op de 5 vrijdagavonden gespeeld.
(Najaarreeks 2019: vrijdagavond 6-9 / 20-9 / 4-10 / 18-10 en 1-11
Voorjaarreeks 2020: vrijdagavond 20-3 / 3-4 / 17-4 / 8-5 en 22-5)

Speelvorm:

- Zowel in het najaar als het voorjaar is er sprake van een reeks van toernooien.
- Een poule bestaat uit (minimaal) vier teams en een reeks uit (minimaal) vier speelronden.
- Per speelronde zijn er meerdere wedstrijden op een complex en wordt er gespeeld in toernooivorm.
- De wedstrijden worden gespeeld in zeventallen, op een half veld, wedstrijdduur 1 x 20 min.
- In de poules met 4 of 5 teams zijn de verenigingen per reeks (minimaal) eenmaal gastvereniging op Vrijdag

Inmiddels is het eerste 7x7-team een feit!
Maar er hebben zich inmiddels meer geïnteresseerden gemeld voor het 7 x 7 voetbal en willen dan ook graag bekijken of er voldoende animo is om een 2e 7x7 team op de been te krijgen.

7x7 voetbal op de vrijdagavond iets voor jou?
Meld je dan nu aan via: https://www.vvterborg.nl/261/aanmelden-leden/
(Onder voorbehoud van voldoende animo voor het samenstellen van een team.)

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Barry Duvigneau.

Lees meer over:
7 x 7 voetbal