Schwung

21 mei 2020 21:00

Vroeger, vroeger was alles beter zegt men vaak!
Als wij de verhalen van vroeger moeten geloven zat de kantine bomvol op zaterdag en rolde menigeen de kantine uit. Of naar huis, of nog even afpilsen bij de P8.

Wij denken dat we hard op weg zijn om oude tijden te laten herleven bij vv Terborg.

Met de omschakeling van het eerste team naar de zaterdag denken wij veel meer beleving te creëren op de zaterdag bij onze club!

Wat is er nu mooier dan dat de jeugd die ‘s ochtends speelt, lekker kan blijven hangen om vervolgens bij ons 1e te komen kijken. Kinderen die er van gaan dromen om straks ook ooit in het 1e te kunnen schitteren!

Doorstroming van de jeugd naar de senioren is voor ons zeer belangrijk, of dit nu prestatief of recreatief is!

Prestatief op de zaterdag en de mogelijkheid om recreatief op de zaterdag of de zondag te voetballen. Ook op vrijdagavond zijn we inmiddels actief (35+). De dames zijn zowel actief op de vrijdag als op de zondag.

Los van de gezelligheid proberen wij met de omschakeling naar de zaterdag ook alles veel ambitieuzer op te zetten. Dit door middel van het veel beter invullen van randzaken.

Invulling van trainers en technische staf, niet alleen bij het 1e maar ook bij de andere teams. Sinds november probeert onze seniorencommissie hier invulling aan te geven.

Deze commissie bestaat nu uit: Keje Epskamp, Gert Jan Heveling, Nick Overbeek, Theo Huyink en Bianca Hoegen. Dit heeft nu al geresulteerd in:

• betere communicatie
  • meer waardering voor trainers en begeleiders
  • maken van een beleidsplan
  • kledingplan senioren
  • aanstellen trainers

Met enige trots kunnen we dan ook meedelen dat de volgende mensen zich al hebben verbonden aan vv Terborg voor komend seizoen:

Ron Thuis trainer zaterdag 2
Bart Geerling team manager/verzorger
Sander Hollmann fysio
Theo Huyink assistent trainer
Bertroy Navis assistent trainer
Gert Jan Heveling keeperstrainer
Vincent Selhorst hoofdtrainer zaterdag 1

Ook zijn wij enorm blij met een groot aantal nieuwe leden, jongens die vanuit Silvolde graag onze seniorenafdeling komen versterken, en een aantal oud-leden die terugkeren.

Kortom wij denken dat er in korte tijd enorm veel SCHWUNG zit in het complete seniorenvoetbal bij vv Terborg.

Daar mogen wij met zijn allen best TROTS op zijn!