Jan Stern bedankt!

6 juni 2020 19:30

Na 2 seizoenen gaan hoofdtrainer Jan Stern en Voetbalvereniging Terborg uit elkaar. Sinds het seizoen 2018-2019 stond Jan Stern aan het roer bij Terborg 1. Hij wist ons 1e elftal 2 seizoen in de vierde klasse te houden.

Jan_Stern_2.JPG

Aankomend seizoen is Jan trainer van VVG’25 2. Wij willen Jan ontzettend bedanken voor zijn inzet de afgelopen seizoenen. Jan is een echte clubman gebleken. Hij zette zich altijd 100% in voor de club.

Wij wensen Jan dan ook ontzettend veel succes met zijn nieuwe uitdaging en hopen je nog vaak in onze kantine te mogen verwelkomen.

Jan_Stern.jpg