Voetbal een mannensport…?! Zeker niet!!

7 juni 2020 16:45

Meiden en dames uit Silvolde, Terborg en omstreken kom gezellig voetballen bij Terborg/Silvolde! Twee gezellige clubs waarbij het meiden-/damesvoetbal in opmars is!

Houd je van sporten in de buitenlucht, samen met je medespelers tot het uiterste gaan voor de overwinning en als team gewoon heel veel lol hebben…?! dan is voetbal misschien wel iets voor jou! We hebben een ruim aanbod aan teams waar je in kunt voetballen. In een meidenteam, een gemengd team (een mix van jongens en meiden) of juist bij een van onze damesploegen. Recreatief of juist voor de prestatie gaan, het kan allemaal, zelfs al heb je nog nooit gevoetbald!

Kom vrijblijvend eens meetrainen met een van onze meiden-/damesteams (i.v.m. de corona-maatregelen wijken de tijden/dagen van trainen hier en daar af van de standaarden en trainen we maar 1x in de week):

MO13 Dinsdag 18:00-19:00 uur

Sportpark de Munsterman

MO17 Woensdag 19.15-20.30 uur Sportpark de Munsterman

VR1 7x7

Maandag 19.45-21.00 uur Sportpark de Paasberg
VR1 11x11 Donderdag 19.15-20.30 uur  Sportpark de Munsterman

Offf ga net als een stel andere stoere meiden gewoon voetballen tussen de jongens! Kijk dan wel even voor de juiste leeftijdsgroep en trainingstijd op onze website www.vvterborg.nl/1/736/trainingsschema-van-de-jeugd-komende-weken/

Nog vragen of onduidelijkheden, neem gerust contact op met:

Bianca Hoegen (coördinator vrouwenvoetbal) 06-31313785 of

Jetske Bieleveldt (coördinator meidenvoetbal) 06-14593655