vv Terborg en Sport en Gezondheidscentrum Physique gaan een nieuwe samenwerking aan voor 3 jaar!

29 oktober 2020 18:45

Afgelopen week is een nieuwe overeenkomst getekend voor de samenwerking tussen vv Terborg en Sport en Gezondheidscentrum Physique voor de periode van 3 jaar.

Er wordt al jaren met plezier en naar tevredenheid samengewerkt tussen beide partijen, daarom is besloten om de samenwerking te verlengen.

Om de nieuwe samenwerking kracht bij te zetten trapte de eerste selectie, onder leiding van trainer Vincent Selhorst, woensdagavond af met een intensieve circuit training onder leiding van Silbarka Osman. Het eerste elftal zal de komende tijd een serie van verschillende trainingen afwerken om de conditie op peil te houden en specifiek en doelgericht aan de slag te gaan.

Voor de rest van de leden van vv Terborg zal Sport en Gezondheidscentrum Physique op korte termijn een zogenaamde team kortingsactie presenteren, waarmee leden van vv Terborg en familieleden met aantrekkelijke kortingstarieven kunnen trainen.

logophysique_goed-1920w.png

Physique.jpg