Voorlopige Indeling jeugd (JO13,JO15 & JO17) seizoen 2021-2022

14 april 2021 20:15

De voorlopige jeugdindeling voor het voetbalseizoen 2021-2022 is bekend, het gaat hierbij voor nu om de indeling voor de JO13, JO15 & JO17.

Wij hebben met zo veel mogelijk vrijwilligers binnen de verenigingen een zo goed mogelijke indeling gemaakt. Dit zodat eenieder op zijn of haar eigen niveau, met plezier komt te voetballen.

Houd er rekening mee dat dit een voorlopige indeling betreft en dat er door welke omstandigheden dan ook nog veranderingen kunnen plaatsvinden.

Mochten er vragen zijn omtrent de indeling dan moeten die gemaild worden naar het volgende mailadres: [email protected]. Alleen vragen die via de mail worden verstuurd op dit mailadres worden in behandeling genomen. Ons streven is om binnen 10 dagen uw mail te beantwoorden.

Wij zullen dan, indien nodig ook telefonisch contact met u opnemen.

Aankomend seizoen zijn de leeftijdscategorieën weer verdeeld onder onze voetbalzaken coördinatoren:

JO15 Joey Kuijer
JO13 & JO11 Maikel van Wijk
JO9-JO8-JO7-Kleuters Chareld ter Horst (nog geen indeling bekend)
Meiden Jetske Bieleveldt (nog geen indeling bekend)

Voor het meidenvoetbal en de JO19 is nog geen indeling bekend, op de achtergrond werken wij hier hard aan. De MO13 & MO17 blijven tot nader bericht trainen in de huidige samenstelling, de O19 zal dit blijven doen zoals de Toptrainingen.

Ook voor de teams van de JO11 en lager publiceren we nog geen indeling. Deze teams blijven ook met de volledige lichting samen trainen. De trainingen van deze lichtingen blijven doorgaan volgens de dagen/tijden van de Toptrainingen. De vernieuwde indeling van deze categorieën volgt later.

Het is de bedoeling om uiterlijk 3 mei te starten met het trainen met de vernieuwde indeling van de JO13-JO15 & JO17. Verdere informatie omtrent het trainen van deze teams wordt verspreid via de trainer van het team, de coördinator, of de website. Indien uw zoon/dochter nog geen bericht heeft gekregen, traint het team nog niet.

Lijkt het u leuk om u in te zetten voor onze jeugdafdeling. Bijvoorbeeld als trainer, leider of als grensrechter? Laat het ons dan weten via bovenstaand mailadres of spreek onze coördinatoren gerust aan. Alle hulp is zeer welkom!

Voetbalzaken.jpg

Klik hier voor de voorlopige indeling.

Namens de Voetbalzaken groep,

Theo Jansen