Indeling Kleuters, JO7, JO8 & JO9

4 juli 2021 21:15

De indeling voor onze onderbouw is nu ook bekend!

Mochten er vragen zijn omtrent de indeling dan kunnen die gemaild worden naar het volgende mailadres: [email protected]. Alleen vragen die via de mail worden verstuurd op dit mailadres worden in behandeling genomen. Ons streven is om binnen 10 dagen uw mail te beantwoorden.

De trainers zullen de komende week een groepsapp aanmaken voor ieder team. Zo is iedereen op de hoogte van zijn/haar nieuwe team en zal verdere informatie over de start van de trainingen daar besproken worden.

Teamindelingen

Kleuters:

Zoals je ziet is er nog ruimte voor nieuwe leden binnen onze kleutergroep. Na de zomervakantie starten we weer in de gymzaal van het Kulturhus. Van 15.30 – 16.15 uur traint deze groep iedere woensdag onder leiding van Wilma Thuis. Interesse?! Kom gewoon eens meedraaien of stuur even een mailtje naar: [email protected] voor meer informatie.

Mustafa Nasir

2 aspirant leden

JO7:

De JO7-groep zal net als voorheen trainen in dezelfde samenstelling op de woensdagavond in Terborg.

Voor de zaterdagen zijn er drie teams ingeschreven voor de wedstrijdjes via de KNVB, hier zullen de kinderen geboren in 2015 aan mee gaan doen in vaste groepjes (samen te stellen voor de start van de eerste competitieronde met de trainers en leiders).

Voor de kinderen geboren in 2016 vinden we het belangrijk dat ze de komende maanden lekker blijven trainen, onderling wat partijtjes spelen en langzaam maar zeker het voetbal eigen maken, we delen hen daarom nog niet in voor de wedstrijdjes op de zaterdagen. Wil je als ouder liever wel dat jullie kind al mee gaat doen aan de wedstrijdjes, geen probleem, maar stuur dan even een mailtje naar: [email protected]

Osman Darende   Milan Pelgrim
Jochem Gosselink   Luuk Meijer