v.v. Terborg onderscheiden met een Koninklijke erepenning!

17 oktober 2021 13:00

Met gelukkig ons gave 100-jarig-jubileum knalfeest van inmiddels al 595 dagen geleden nog helder op het netvlies (29-02-2020; toen feest-geluk nog heel gewoon was), ontving ons mooie eeuw-oude cluppie gisteren nog een verlate kers op de taart. En wat voor een fantastische kers!

Het bezoek van Burgemeester Otwin van Dijk was vanwege de Corona-perikelen/maatregelen al een paar keer uitgesteld, maar het was het wachten meer dan waard!
Wat waren (en zijn) wij als bestuur apetrots toen burgemeester Otwin van Dijk gisterenmiddag rond 14.00 uur zijn ambtsketting omheen en de woorden “het heeft Zijne Majesteit de Koning behaagd… de Koninklijke Erepenning toe te kennen aan Voetbalvereniging Terborg”

We willen namens het bestuur van v.v.. Terborg in het bijzonder Els Bakker bedanken voor haar inspanningen omtrent de organisatie van het geheel. Foto's: Roel Kleinpenning

Lees hieronder het hele verhaal:

Erepenning_8.JPG

Erepenning_7.JPG