Trainersavond een stap in de goede richting

12 februari 2022 22:30

Op vrijdag 11 februari kwamen de trainers van de O7 t/m O11 bij elkaar om samen met Arjan en Bertus te spreken over de trainingen en wedstrijden van de afgelopen maanden.

Sinds dit seizoen zijn Bertus en Arjan aangesteld met als doel: het begeleiden van onze jeugdtrainers, waar dat nodig is.

Een mooie aftrap waarbij besproken is wat opvallend is op de velden van de Munsterman en de Paasberg. Een aantal zeer nuttige tips vanuit zowel de trainersbegeleiders als de trainers zelf zorgden voor een mooie invulling van de avond.

We zijn blij om te zien dat Arjan en Bertus zo betrokken zijn binnen de jeugdafdeling. Het sparren met de trainers, de tips en de interactieve avonden die nog gaan volgen zijn een meerwaarde voor de club. Dit is pas het begin en we gaan er met de gehele jeugdafdeling voor zorgen dat we onze leden, met veel plezier, naar nog meer resultaten brengen.

Op naar de volgende avond!