indeling voor de JO7, JO8 & JO9

16 juli 2022 9:15

Hierbij delen we de indeling voor de JO7, JO8 & JO9 voor het seizoen 2022-2023.

Beste ouder/verzorger,

Hierbij delen we de indeling voor de JO7, JO8 & JO9 voor het seizoen 2022-2023.

Wij hebben met zijn allen: trainers, leiders en andere commissieleden weer geprobeerd een zo goed mogelijke indeling te maken zodat al onze jeugdleden in een fijn team komen te voetballen.

Doordat we nog een flinke aanwas aan nieuwe leden hebben mogen krijgen, is de indeling wat later dan gepland, we zijn natuurlijk ontzettend blij met de nieuwe leden.

Door het 4 fase voetbal dat geïntroduceerd is door de KNVB, kunnen wij na een aantal weken weer kijken waar en of het nodig is om onze indeling aan te passen.

Mochten er vragen zijn omtrent de indelingen, dan kan er gemaild worden naar het volgende mailadres: [email protected]

Zoals u ziet zijn er nog vacatures binnen de indeling. Lijkt het u leuk om u in te zetten voor onze jeugdafdeling, laat het ons dan weten via bovenstaand mailadres. Alle hulp is zeer welkom.

Meer informatie omtrent de start van het nieuwe seizoen, volgt binnenkort.

Namens de Voetbalzaken groep,

De VTC