Jeugdtrainer Gokhan Yilmaz slaagt voor Pupillentrainer cursus

16 januari 2023 22:00

Jeugdtrainer Gokhan Yilmaz is deze week geslaagd voor zijn Pupillentrainers cursus. Als club zijn we ontzettend blij dat trainers zich willen ontwikkelen en wij stimuleren dit enorm.

Wij willen Gokhan dan ook feliciteren met het behalen van dit diploma! Gokhan kiest ervoor om door de stromen naar de UEFA C cursus en hierbij wensen wij hem natuurlijk enorm veel succes.

Om trainers te laten ontwikkelen organiseren wij in samenwerking met de KNVB binnenkort binnen de vereniging een JVTC (jeugd voetbaltrainer coach) voor ruim 10 pupillentrainers.

Gkhan.jpg