Conceptplan fusie v.v. Terborg en sportclub Silvolde

30 november 2023 18:45

Beste leden van v.v. Terborg en sportclub Silvolde,
Afgelopen maandag 27-11 heeft bij Royal Kaak in Terborg de presentatieavond voor het fusieplan tussen onze beide verenigingen plaatsgevonden.

Het conceptplan voor de fusie is per mail (via sportlink) naar onze leden verstuurd. Het plan is nog niet in beton gegoten. We vragen onze leden om feedback om het geheel af te ronden.

Mocht je opmerkingen of aanvullingen voor het plan hebben, dan verzoeken wij deze voor 14 december te mailen naar [email protected]

Tevens is de PDF van de presentatie van afgelopen maandag toegevoegd.
Graag je aandacht voor de genoemde data omschreven in de voortgang van het proces op pagina 7 en 8.

Op het moment dat je de mail met het conceptplan niet hebt ontvangen, stuur dan svp een mail naar [email protected] met daarin het mailadres waarop je de informatie wilt ontvangen. Dan sturen we het conceptplan en de presentatie alsnog naar je toe.

We zien je feedback met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

De besturen van sportclub Silvolde en v.v. Terborg