Vrijwilliger van het jaar 2016

8 januari 2017 20:00

Tijdens de jaarlijkse, oergezellige nieuwjaarsreceptie werden er gisteren weer een aantal mensen in het zonnetje gezet. Waaronder de vrijwilliger van het jaar. Zoals ieder jaar waren hier drie vrijwilligers genomineerd om in aanmerking te komen voor deze prijs. Ook dit jaar zijn er weer drie fantastische vrijwilligers genomineerd om in aanmerking te komen voor deze prijs:

1ste genomineerde:
Leonie van Beek: voor het tweede jaar op rij genomineerd voor deze prijs. Leonie is al jaren betrokken bij de jeugd. Op dit moment is ze de trainer van de JO9-1 en doet ze samen met Nardy het wedstrijdsecretariaat bij van de jeugd. Naast al die werkzaamheden zet Leonie zich elk jaar in voor de grote clubactie, beheert ze de trainingspakken en is ze grensrechter bij de JO17-1.Ook organiseert Leonie het Pupillenkamp.

2e genomineerde:
Wendy Wolsink: lange tijd heeft de jeugdcommissie rondgekeken naar hulp op de woensdagmiddag bij de trainingsgroep van Menze en Martijn. We zijn er blij mee dat Wendy dit sinds dit seizoen is gaan doen. Ze doet het fantastisch!!
Ook zet Wendy zich in als leider van de JO9-1 en is ze op woensdagavond trainer van de JO9-3! Wendy is altijd behulpzaam bij jeugdactiviteiten en we daarom hopen dat Wendy nog vele jaren actief blijft binnen vv Terborg.

3e genomineerde:
Firat Özdemir: organiseert al een aantal jaren de activiteiten voor de jeugd. Zo heeft hij de afgelopen jaren de herfstinstuif, zaalvoetbaldag, Paasactiviteit, FIFA-toernooi en Sinterklaasactiviteit georganiseerd. Daarnaast heeft hij het "scoren voor de jeugd" opgezet. Dit gaat hij aankomend jaar nog verder uitbreiden.
Ook heeft Firat afgelopen jaar twee teams getraind en is hij ook dit jaar weer actief als jeugdtrainer bij de JO11-1. Als er een scheidsrechter nodig is staat Firat klaar om te fluiten. En tijdens het Pupillenkamp is Firat een belangrijke schakel voor de organisatie met het organiseren van het programma voor de jongste jeugd!

Een lastige keus dit jaar tussen 3 fantastische vrijwilligers!!! Maar dit jaar is de keus gevallen op Wendy Wolsink

Lees meer over:
vrijwilliger van de maand vrijwilligers