Vrijwilliger van de maand: Chantal Heerink

14 mei 2017 12:30

Wij van VV Terborg willen iedere maand iemand in het zonnetje zetten voor zijn bijdrage als vrijwilliger bij onze club! Want een voetbalclub als Terborg kan niet bestaan zonder zijn vrijwilligers!

Een van deze vrijwilligers is Chantal Heerink. Chantal repareert voor het tweede seizoen de trainingspakken van onze jeugdleden en kleding van de trainers & leiders. Tassen vol kleding gaan er mee naar Chantals huis om ritsen te vervangen en gaten te dichten, om ze vervolgens een week later gerepareerd weer af te leveren, zodat onze jeugdspelers en begeleiding er weer tiptop bij lopen.
Daarnaast staat Chantal al 9 jaar lang als betrokken moeder iedere week langs de lijn om zonen Jordi en Luc aan te moedigen!
Daarom is Chantal deze maand vrijwilligster v/d maand. Chantal, we willen je hiervoor bedanken, en hopen nog jaren op jouw inzet te kunnen rekenen!
Bedankt!
Bestuur VV Terborg

Lees meer over:
vrijwilliger van de maand vrijwilligers