Voor alle deelnemers van Pupillenkamp

20 mei 2019 20:45

Brief voor de deelnemers van het Pupillenkamp 2019

Zoals bekend wordt het Pupillenkamp op 21,22,23 juni gehouden.

JO8- JO9 – MO11- JO11- en JO13

Voor de pupillen start het kamp op vrijdag om 19.00 uur, niet eerder i.v.m. de voorbereidingen. Bij aankomst graag eerst melden en gepast betalen (€ 20) bij de ingang.

Checklist voor het kamp:

Luchtbed (géén 2 persoonsluchtbed i.v.m. beperkte ruimte), Slaapzak, Zaklamp, Handdoek en Washandjes, Toiletspullen, Pyjama, Ondergoed, Pet, Sportieve bovenkleding (o.a. ‘t- shirt en korte broek), Warme bovenkleding (bv. trainingspak), Sokken, Regenkleding (jas en laarzen), Voetbalschoenen (evt. in plastic tas), Zwemspullen (in een aparte tas), en evt. Knuffel. Tip! Voorzie alle spullen zoveel mogelijk van jouw naam.

Zakgeld is ook dit jaar niet nodig, we verkopen niets tijdens het kamp!

Energiedrank is tijdens het kamp niet toegestaan! Ook mogen de kinderen géén mobiele telefoons meenemen naar het kamp, deze worden ingenomen en na het kamp weer teruggegeven.  Iedereen die een zwemabonnement heeft wordt gevraagd om deze mee te nemen naar het kamp!!

JO7- F-Menze & de kleuters Voor deze groepen start het kamp op zaterdag om 11.00 uur, om 18.00 uur moeten ze weer opgehaald worden. Bij aankomst graag eerst melden en betalen (€ 15) bij de ingang.

Op zondag zijn de JO7, F-Menze en de kleuters om 08.00 uur weer welkom voor het ontbijt.

Checklist voor het kamp:

Regen en Badkleding incl. handdoek, Binnen- en Buitenschoeisel en evt. een extra set Sportkleding, Pet, Ondergoed, Pampers, Sokken, etc.

Tip! Voorzie alle spullen zoveel mogelijk van jouw naam.

Afsluiting kamp

Op zondagmiddag 13.00 uur bent u als ouder/verzorger en andere belangstellenden van harte welkom op het kamp. Allereerst zal er dan een voetbalwedstrijd gespeeld worden tussen de JO13-pupillen en de begeleiding. De JO13-pupillen die dit jaar voor het laatst deelnemen aan het kamp zullen op deze manier afscheid nemen van het kamp. Vervolgens vinden de prijsuitreikingen (Penaltybokalen en de Menze-Cup) plaats en krijgen de kinderen een attentie. Het kamp is rond 14.00 uur afgelopen.

Tijdens het kampweekend zijn wij te bereiken door te bellen naar:

0657918183 (Leonie van Beek)   0615667662 (John Janssen)  0621693431 (Joey Kuijer).

Voor de JO7, F-Menze en de kleuters is er een extra telefoonnummer, namelijk 0630041191 (Wendy Wolsink).

Bij slecht weer wordt het kamp afgelast. U kunt dit dan lezen op de websites:    www.vvterborg.nl & www.sportclubsilvolde.nl

Let op: Deelname aan het Pupillenkamp is op eigen risico. Bij schade of vermissing van uw eigendommen is de vereniging niet aansprakelijk. Tijdens het pupillenkamp maakt onze fotograaf foto’s, deze worden gedeeld op onze website & Facebookpagina’s. Indien u daar bezwaar tegen heeft kunt u contact opnemen met de organisatie. (zie website)

Een sportieve groet en tot ziens op het Pupillenkamp!

Lees meer over:
pupillenkamp