Erelidmaatschap Mart Geerling

25 juni 2017 10:00

Oorkonde

Het bestuur van VV Terborg heeft besloten Mart Geerling postuum te benoemen tot erelid van voetbalvereniging Terborg.

Mart heeft zich vele jaren vol overgave en op allerlei gebied belangeloos ingezet voor de club. Met zijn kennis en vakmanschap lukte het hem om steeds weer een oplossing te bedenken en er dan ook nog iets moois van te maken. Van ballenhok tot kantine, overal kom je zijn werk tegen.

Daarnaast werkte zijn positieve instelling stimulerend op de andere vrijwilligers. Dankzij Mart is VV Terborg een mooiere en betere club geworden.

Wij zijn hem daarvoor altijd dankbaar.

Oorkonde Mart Geerling

Lees meer over:
erelid erelidmaatschap mart geerling oorkonde overlijden