Corona update

22 maart 2020 21:00

Beste leden / vrijwilligers,

Het coronavirus heeft ons behoorlijk in de greep en het is nog zeer onzeker wat de gevolgen zullen zijn op korte termijn. Uitermate zorgelijk!

Zoals vorige week al is gecommuniceerd heeft de KNVB besloten om i.v.m. het coronavirus de voetbalcompetitie stil te leggen. Alle wedstrijden zijn t/m 6 april afgelast.

Zoals bekend adviseert de KNVB in aanvulling op dit besluit ook alle trainingen/activiteiten stil te leggen in dezelfde periode.

Als besturen hebben wij vooralsnog besloten om dit advies te volgen, waarbij wij de ontwikkelingen en adviezen uiteraard op de voet zullen blijven volgen.

Bovenstaande houdt in dat t/m 6 april a.s. bij beide verenigingen geen activiteiten (dus ook geen trainingen) zullen plaatsvinden.

Ook willen wij eraan toevoegen dat de sportvelden GESLOTEN zijn. Het is NIET toegestaan deze te bestreden gedurende de genoemde periode. De gemeente ziet toe op handhaving en de boetes zijn hoog!

Uiteraard hopen ook wij dat het balletje snel weer mag gaan rollen!

Besturen Spcl. Silvolde / vv Terborg

Lees meer over: