Update corona, maandag 7 september

7 september 2020 20:15

Vandaag , na overleg met de burgemeester, is in een open en constructieve dialoog besloten dat sportpark de Munsterman te Silvolde vanaf vandaag, 7 september 2020, weer geopend is.

Vanaf heden kunnen trainingen en aanstaande wedstrijden weer doorgang vinden voor de jeugdsamenwerking Terborg - Silvolde op beide sportparken.

Daarbij zijn er o.a. de volgende afspraken gemaakt:

- Kleedkamers blijven voor de trainingen, tot nader order, dicht

- Thuis omkleden voor trainingen, er kan niet worden gedoucht

- Maximaal 10 minuten voor aanvang training aanwezig, na afloop direct naar huis

- Heb je gezondheidsklachten die in verband kunnen worden gebracht met COVID-19        dan blijf je thuis en neem contact op met de GGD

Voor de aanstaande wedstrijden voor senioren die worden gespeeld zullen met de verantwoordelijken van de teams afspraken worden gemaakt m.b.t. gebruik kleedkamer, douchen en de wedstrijdbespreking. Hiervoor hangen ook instructies in de kleedkamers. Er wordt met klem op gewezen de richtlijnen te volgen.

De kantine op sportpark de Munsterman blijft tot en met vrijdag 11 september gesloten.

De kantine bij vv Terborg is met ingang van vandaag ook weer geopend. Dit geldt voor maximaal 25 personen. Als het weer het toelaat zullen we zo veel mogelijk naar buiten verplaatsen. We verzoeken je om de aangegeven richtlijnen conform opgesteld protocol te respecteren.

Met sportieve groet,

Bestuur v.v. Terborg.