SC Silvolde en VV Terborg doen mee met de Grote Clubactie!

22 september 2023 22:15

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie (niet te verwarren met de Rabo ClubSupport actie die binnenkort afloopt). De gezamenlijke verenigingen zetten samen de schouders eronder! De senioren van Silvolde doen voor het eerst mee, voor hen vervangt de Grote Clubactie de traditionele kerstloterij. We hopen op een mooie opbrengst voor aanschaf van een extra set kleine goals en vervanging van een aantal pupillengoals. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. Jeugdleden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en sociale media. Seniorenleden kopen gezamenlijk als team een serie loten.

Koop loten en steun onze vereniging! Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.  Loten kunnen ook online gekocht worden, zie onze verkooppagina: Steun vv Terborg & Spcl. Silvolde - Grote Clubactie

Vorig jaar haalden we € 3.629 op en voor de aanschaf van een eerste reeks goals. Dit jaar hopen we dit mooie bedrag te overtreffen!

Voor jeugdleden en het team met de meest verkochte loten zijn er leuke prijzen!

Lotenverkopen_Verkooopboekje_2023.jpg

Lees meer over: