Wie van drie?!

3 december 2019 20:15

De Grote Clubactie loopt weer op zijn eind en we hebben dit jaar weer een mooi bedrag voor de club binnengesleept! Maar liefst € 1.579,20 is er door onze leden bij elkaar verzameld en zal besteed gaan worden aan ons aanstaande jubileumjaar!
Voor een ieder die loten heeft gekocht/verkocht, onze dank is groot! Vergeet niet om uw lotnummer(s) te checken, dit kan vanaf 11 december via de site van de Grote Clubactie. Uw lotnummers zijn te vinden op uw bankafschrift.

Rest ons nog een ding en dat is vertellen welke jeugdleden er dit jaar bij de top 3 van beste lotenverkopers zijn geëindigd! Dit jaar gaat de strijd tussen Daan Keurentjes (JO11-4), Helena Hagemeijer (MO15-1) en Marc Salemink (JO13-1).

Dat er een van de spelers uit de JO11-4 genomineerd is bij de top 3 ‘beste lotenverkopers’ is niet al te gek, want maar liefst 6 van de in totaal 19 uitgedeelde bioscoopbonnen gaan richting dit team! Een compliment jongens voor jullie harde werken!

Maar dan Daan, hij maakte het dit jaar wel heel bond! Na een week verkopen was het eerste boekje vol en wilde hij graag een extra boekje. Toen ook zus Lotte begon te helpen, ging het als een speer en kwam er zelfs een derde boekje aan te pas. Zullen al die uren langs de deuren gaan genoeg zijn om de eerste prijs in de wacht te slepen?!

Een bekend gezicht inmiddels in de top 3 is Helena, al meerdere jaren ging zij er vandoor met een van de prijzen! Ook dit jaar was haar oom in de buurt om weer een groot aantal loten van haar te kopen. De rest werd verkocht aan de buren en familie, zodat ze ook nog in aanmerking kwam voor een 2de bioscoopbon. Maar zal het genoeg zijn voor opnieuw de eerste plaats?!

Ook Marc hebben we al vaker in de top 3 voorbij zien komen, maar of hij genoeg loten heeft verkocht om Daan en Helena te verslaan, is nog maar de vraag… de strijd om beste verkooppraatjes wint Marc in ieder geval wel, want 25 loten aan één iemand verkopen, maakt veel deurverkopers nog jaloers!

De  beste lotenverkoper houden we nog even geheim, maar Marc, Helena & Daan jullie zullen jullie welverdiende prijs snel onder ogen zien! Ook de spelers die recht hebben op een bioscoopbon zullen deze komende week ontvangen.

Lees meer over:
grote clubactie