Grote clubactie liep als een trein!

7 december 2022 20:30

Eenmalig dit seizoen deelden we een tussenstand van de Grote Clubactie, dit omdat we overdonderd waren hoe hard de Clubactie liep. Daarna was de verkoop amper nog bij te houden, iedere dag kwamen er loten bij, veelal online, maar ook de boekjes van onze jeugdleden stroomden volgetekend weer binnen. Dit resulteert dit jaar in een onovertroffen verkoop van maar liefst 1548 loten met een totale opbrengst van € 3.629,16. Wat besteedt is en zal gaan worden aan het vervangen van de huidige goaltjes op het sportcomplex!

(Jeugd)leden bedankt voor jullie actieve inzet en actie, we gaan lang plezier aan jullie inzet beleven! Lotenkopers eveneens bedankt en vergeet niet je lot(en) te checken via groteclubactie.nl. Het lotnummer vind je op je bankafschrift.

Dan nog even aandacht voor het volgende!

Niet alleen de clubverkoop is overtroffen, ook de verkoopwedstrijd voor de jeugdleden heeft dit jaar weer nieuwe records opgeleverd. Op de eerste dag wist een jeugdlid al meer dan 60 loten te verkopen (dit was het aantal loten waarmee vorig jaar de nummer 1 van de club zijn prijs won) en dit jaar was dit aantal niet eens genoeg voor een plek in de top 3!

Wie de top 3 wel haalden zijn:

Daphne Peters van de JO9-3
Luuk de Ruiter uit de JO9-2
Noud Jansen uit de JO9-1

Daphne ging samen met vader/trainer Rick de straten in Terborg af en sprokkelde lot voor lot binnen. Flinke meters werden er gemaakt en straat voor straat werd de buurt in Terborg afgewerkt. Het lotenboekje werd vol ingeleverd en ook online werden veel loten gekocht, maar hoeveel loten werden het er in totaal en verkocht ze er genoeg voor de overwinning?

Luuk, nog bekend van de top 3 van vorig jaar, had opnieuw geluk. Vele bekenden waren hem goed gezind met het kopen van veel lootjes in een keer. Klappers van 5 of 10 loten tegelijk waren eerder regelmaat dan uitzondering, maar is hij daarmee ook Noud en Daphne de baas?!

Noud ging Silvolde in en had aan 1 lotenboekje niet genoeg, ook het tweede boekje werd nog goed gevuld en online druppelden de loten iedere dag weer binnen. Met hier en daar een verkeerde naamspelling was het nog even puzzelen hoeveel loten er nou echt verkocht werden.. genoeg voor de top 3 zijn het er in ieder geval, alleen het precieze aantal houden we nog even geheim!

Hoe de top 3 er echt uit ziet, houden we nog even geheim, totdat de leden verblijdt zijn met hun prijs.

Grote_clubactie.jpg

Lees meer over: