Maandag 27 november informatieavond samenwerking Silvolde - Terborg

7 november 2023 18:45

Beste leden van Spcl Silvolde en VV Terborg,

Zoals jullie weten, hebben we gewerkt aan de vorming van een nieuwe vereniging, en nu is het tijd om meer details met jullie te delen!
Datum: 27 november
Tijd: 19:30 uur
Locatie: Royal Kaak (kantine)

Tijdens deze informatieavond zullen we de ins en outs bespreken van de samenvoeging van Spcl Silvolde en VV Terborg tot onze nieuwe vereniging. We zullen de uitkomsten van de verschillende werkgroepen presenteren, en het is ook een gelegenheid om samen te komen en vragen te stellen. Onderwerpen zijn o.a.: organisatiestructuur, vrijwilligersbeleid, sponsoring, accommodatie, juridische & financiële zaken, fusieproces, jeugd- & seniorenvoetbal en activiteiten.

Het doel van de avond is om alle leden goed te informeren over de plannen. In december of mogelijk januari vragen we alle leden om hun stem uit te brengen voor of tegen de nieuwe vereniging.

Laat ons weten of je van plan bent om aanwezig te zijn, zodat we kunnen zorgen voor voldoende zitplaatsen. Stuur een bevestiging naar: [email protected]

We hopen jullie allemaal te zien op 27 november bij Kaak. Laten we samen een nieuw hoofdstuk schrijven voor onze vereniging!

Met sportieve groet,

Willem Epping en Marc Neijland