Ook Arjan de Heer versterkt de samenwerking tussen Terborg & Silvolde

19 november 2021 19:45

Na de terugkeer van Bertus Hogeweide heeft de VTC nog een oude bekende bereid gevonden om de jeugd van Terborg en Silvolde te komen versterken. Arjan gaat samen met Bertus zorg dragen voor de begeleiding van onze jeugdtrainers.

Arjan is jarenlang fanatiek trainer geweest bij voetbalvereniging Terborg, van de JO19 tot en met de jongste jeugd, Arjan heeft alle groepen al eens onder zijn hoede gehad. Naast jeugdtrainer is Arjan ook interim hoofdtrainer geweest en actief binnen het bestuur.

Een aantal jeugdtrainers heeft Arjan zelf nog als trainer gehad en spreken daar zeer positief over, de volgende opmerking viel afgelopen week op het veld onder de trainers: ‘’Arjan was duidelijk, tactisch sterk en liet ons aanvallend voetbal spelen’’.  We hopen dan ook dat hij met al zijn ervaring onze jeugdtrainers nog beter kan maken.

Bertus en Arjan komen snel eens langs bij de trainers om met ze over voetbal te praten. Ze geven positieve feedback en staan altijd open voor vragen, maak daar vooral gebruik van.

In de beginfase zullen Bertus en Arjan zich voornamelijk richten op de begeleiding bij de pupillen.

Arjan, fijn dat jij weer op het veld staat en je kennis met onze vereniging wilt delen. Succes en tot snel!

Lees meer over:
samenwerking