13 september 2019 22:00

Aanstaande zaterdag (15 september) start de verkoop en wij hopen weer op een mooie opbrengst voor onze vereniging, want nog maar even, en dan is het zover!

Een eeuw lang voetbal, vertier en gezelligheid op en rondom de velden van vv Terborg. 2020 wordt een bijzonder jaar voor ons als club. Naast de voetbalwedstrijden en de welbekende activiteiten, zullen we in 2020 uiteraard ook de nodige aandacht besteden aan deze mijlpaal!
Daarom zal dit jaar de opbrengst van de Grote Clubactie ten goede komen aan ons jubileum!! Heb je nog tips of ideeën of wil je ondersteunen bij ons jubileum, meld je dan bij: [email protected]

De verkoop van de Grote Clubactie gaat net als voorgaande jaren middels eenmalige machtiging. De koper van het lot schrijft zijn/haar gegevens, waaronder zijn/haar bankrekeningnummer, op het intekenformulier. Het lotnummer zal vervolgens op het bankafschrift van de koper staan.

Lees meer over: