Nek-aan-nekrace tussen top 3 beste lotenverkopers

14 december 2020 22:00

Waar het sommige jaren al vrij snel duidelijk is wie de beste lotenverkoper is geworden of dat een van de leden er met kop en schouders boven uitsteekt, was dat dit jaar niet aan de orde. Samen verkochten Marc, Steyn en Django maar liefst 130 loten van de in totaal 615 verkochte loten!! En zoals gezegd, ze maakten er een mooie strijd van! Waarbij een ieder zijn loten verkocht op zijn eigen manier:

Django_1.jpg

We beginnen met onze jongste verkoopheld: Django Haakhorst, spelend in de JO8-1. Hij wist bij familie, vrienden en buren veel loten te verkopen. De een kocht er net wat meer dan de andere en sommigen konden er maar geen genoeg van krijgen en kochten gewoon 2 of 3 keer van Django’s loten… een goed verkooppraatje of zal zijn vrolijke blonde koppie de nodige mensen hebben weerhouden van een nee?!

Steyn_1.jpg

Onze tweede lotenverkoper is een nieuw gezicht bij de top 3, namelijk Steyn Pennings uit de JO13-1. Hij struinde heel de stad af om loten te verkopen en had binnen een week al een tweede verkoopboekje nodig. Ook dit boekje kreeg hij nog nagenoeg vol en dit resulteerde in een fantastisch aantal loten dat hij verkocht heeft. Zal Steyn zelf deur-aan-deur zijn geweest of zal moeder Purdey van achter de toonbank van Snackbar Hollmann toch een beetje geholpen hebben…?!

marc_1.jpg

Dat ieder zijn eigen manier van verkopen had, maakt Marc (JO15-1) goed duidelijk! Hij heeft voor zijn flinke aantal verkochte loten maar vier lotenkopers aan hoeven schrijven. Dit alles ging ook nog eens veelal via de online-methode, waardoor hij vanaf de bank zijn bioscoop- en Bol.com bon snel verdiend had! Zoals je leest, hoeft lotenverkopen dus zeker niet moeilijk en veeleisend te zijn, als je maar op de juiste manier de juiste mensen weet te benaderen!

Verschillende verkoopmethoden, spelers uit uiteenlopende teams en samen een ongekend aantal loten verkocht!! Het was een nek-aan-nekrace, want individueel verkochten de spelers 40, 42 & 48 loten! Django wordt 3e, Marc volgt met 2 loten meer op plek 2 en Steyn gaat er dit jaar met de titel vandoor!! Voor allen is er een persoonlijke prijs, waar jullie hopelijk nog lang plezier van hebben. Jongens bedankt voor jullie grote inzet!!

3e plaats: Django Haakhorst         40 loten

2de plaats: Marc Salemink             42 loten